gif Company 930x140 ee

 

22.12.2015 Teisipäev

Uuringu kohaselt on enamik eestlasi oma palgaga rahul

Paljud eestlased tahaksid töötada IT- ning haridus- ja koolitusvaldkonnas
Paljud eestlased tahaksid töötada IT- ning haridus- ja koolitusvaldkonnas PM

Rahvusvahelise uuringufirma Nielsen korraldatud internetiküsitlusest selgub, et rohkem kui pooled eestlased on oma palgaga rahul.

Balti riikides läbi viidud uuringu „Generation Lifestyles“ tulemuste kohaselt on oma palgaga rahul 53% eestlastest.

Eesti elanikud on ka teiste tööd puudutavate teemade osas lätlastest ja leedulastest enam oma olukorraga rahul.

84% eestlastest on täielikult või osaliselt rahul oma töökollektiivi ja töövaldkonnaga. Töökeskkonnaga on rahul 74% ning töö- ja eraelu tasakaaluga 65% eestlastest.

Lätlaste arvamused on eestlaste omadele küllaltki sarnased – 83% on täielikult või osaliselt rahul oma töövaldkonna ja töökaaslastega, 72% töökeskkonnaga, 62% töö ja eraelu tasakaaluga ning 53% palgaga. Pisut madalam on rahulolu leedukate seas – 75% on rahul töövaldkonnaga, 71% töökaaslastega, 63% töökeskkonnaga, 46% palgaga ning 51% töö ja eraelu tasakaaluga.

Ligi kolmandik Balti riikide elanikest plaanib töökohta vahetada lähima kahe aasta jooksul – Eestis on see näitaja 30%, Leedus 29% ja Lätis 27%.

Mõeldes oma unistuste töökoha peale, on kõige populaarsemad valdkonnad eestlaste seas haridus- ja koolitus (10%), turundus ja müük (9%) ning IT (7%). Leedulaste kolme eelistatuma töökoha hulka mahub lisaks haridusele ja koolitusele (10%) ning IT-le (8%) veel ka tootmisega seonduvad töökohad (7%). Lätis on aga kõige populaarsem unistuste töökoht ärijuhtimine ja administratiivtöö (9%).

Rahvusvaheline uuringufirma Nielsen viis 23. veebruarist 13. märtsini 2015 läbi uuringu „Generational Attitude“, mille eesmärk oli välja selgitada tarbijate töötamis-, säästmis- ja söömisharjumused ning tulevikupüüdlused. Veebis küsitleti enam kui 30 000 tarbijat 60 Aasia ja Vaikse ookeani piirkonna, Euroopa, Ladina-Ameerika, Lähis-Ida ja Aafrika ning Põhja-Ameerika riigis.

Valimi puhul lähtuti iga riigi internetikasutajate vanuselisest ja soolisest koosseisust ning see on kaalutud nii, et see esindaks internetti kasutavaid tarbijaid, teatas BNS. Uuringu vea ülemmäär on ±0,6 protsenti. Nielseni uuring põhineb ainult nende vastajate käitumisel, kellel on juurdepääs internetile. Internetikasutus on riigiti erinev.

Nielsen on ülemaailmne uuringufirma, mis teeb ülevaateid tarbijate käitumisest.

Toetajad

Suno 365 logo 10  StandardBooks200px

gif Company 930x140 ee

 

Liituge meiega sotsiaalvõrgustikes