TRK 1140x140 ee gif
10.09.2019 Teisipäev

Meediaettevõtted: kojukande hinnatõusul loobutakse tellimustest

Eesti Meediaettevõtete Liidu hinnangul toob Eesti Posti poolt kavandatav perioodika kojukande hinnatõus kaasa perioodika hinnatõusu ning sellest tulenevalt omakorda ka tellimustest loobumise ja perioodika kandemahu vähenemise.

Liidu tegevdirektor Mart Raudsaar kirjutab pöördumises väliskaubandus- ja infotehnoloogiaminister Kert Kingole, et meediaettevõtted ja Eesti Post on olnud juba mõnda aega hinnaläbirääkimistes.

Viimase teabe järgi võib perioodika kojukanne kirjakandjapõhistes pakkides ja kõikides piirkondades tõusta esmaspäevast reedeni 18 protsenti ja laupäeviti 31 protsenti, mis teeks perioodika kojukande keskmiseks hinnatõusuks kirjastustele 19 protsenti. 

"Kui sellises mahus hinnatõus jääb paika, peaksime hiljemalt oktoobri lõpus asuma eelarveid üle vaatama, sest ainus lahendus oleks perioodika hinnatõus, mis võib aga omakorda kaasa tuua tellimustest loobumise ja perioodika kandemahu vähenemise," tõdes Raudsaar.

Samas märkis ta, et meediaettevõtted saavad aru, et Eesti Posti kojukanne maapiirkonnas ja universaalne postiteenus vajab pikaajalist lahendust, mille leidmisele on liit vastavalt võimalustele valmis panustama.

"Praegu aga ootab meid järgmisel aastal ees ajaloo suurim perioodika kojukande hinnatõus. Sellises mahus hinnatõus on perioodikaväljaannetele üle jõu käiv," rõhutas Eesti Meediaettevõtete Liidu tegevdirektor.

Toetajad

Suno 365 logo 10  

Liituge meiega sotsiaalvõrgustikes