09.07.2020 Neljapäev

Swedbank avab äriklientidele nutiseadmete viipemaksed

Swedbanki ärikliendid saavad alates neljapäevast mobiilirakendust kasutades teha nutiseadmetega viipemakseid ilma panga ärikliendi deebetkaarti kaasas kandmata.

Nutiseadmega viipemakse sooritamiseks tuleb poes telefoni või kellaga terminali puudutada sarnaselt kaardiga tehtavatele viipemaksetele
Nutiseadmega viipemakse sooritamiseks tuleb poes telefoni või kellaga terminali puudutada sarnaselt kaardiga tehtavatele viipemaksetele Foto: pixabay.com

Swedbanki mobiilirakendust kasutades on äriklientidel võimalik kasutada nutiviipemakseid nii Android kui iOS operatsioonisüsteemi kasutavate telefonidega ning nutikellaga kõikides viipemakseid võimaldava makseterminaliga müügikohtades üle maailma, teatas Swedbank.

Digitaalsete viipemaksete tegemiseks nii Android kui iPhone telefonides peab olema kasutusel Swedbanki mobiilipanga rakendus, kus tuleb valida viipemakse võimalusega deebetkaart ning lisada see instruktsioone jälgides mobiilsesse rahakotti.

Nutiseadmega viipemakse sooritamiseks tuleb poes telefoni või kellaga terminali puudutada sarnaselt kaardiga tehtavatele viipemaksetele. Kui deebetkaardil ei ole avatud viipemaksete funktsioon, tuleb enne esimeste nutiviipemaksete tegemist nutikella või -telefoniga avada pangakaardi viipemaksete funktsioon.

Samuti tuleb seada sobilikud makselimiidid, mis on ühised nii pangakaardi kui nutiseadmega viipemakseid tehes.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Liituge meiega sotsiaalvõrgustikes