gif Company 930x140 ee

 

06.01.2017 Reede

Kuidas laieneda ja saada uut käivet?

Eesti ettevõtete jaoks on alanud aasta põhiküsimus selles, kuidas laieneda ja saada uut käivet. Creditinfo Eesti AS juhatuse esimees Veiko Meos toob välja mõned mõtted, mis aitaksid ettevõtetel uuel aastal veelgi edukamaks saada.

Tootlikkus peab paranema, kuid see on juhtide, mitte töötajate probleem

Eesti firmade tootlikkus peab paranema, et 2017. aastal edukas olla. Millegipärast on jäänud ajakirjandusest mulje, et tootlikkuse tõstmine on töötajate ülesanne – see on vale! Enamikul juhtudest on see puhtalt firma juhtide, omanike, tööandjate probleem. Lihtsustatult tõuseb tootlikkus näiteks 200%, kui firma juht suudab oma toote kaks korda kallimalt maha müüa. Kuid kallimalt saab müüa vaid siis, kui tootele-teenusele luuakse väärtust juurde.

Kaasake uusi inimesi, andke otsustusõigust ja vastutust

Eesti juhtimispraktika on mugavustsoonis ja sellest on kiiresti vaja välja tulla. Kasutades aastaid samas firmas sama juhtimismudelit, võivad juhid muutuda tahtmatult piduriks. Tuleb kaasata rohkem uusi inimesi, näiteks rahvusvahelise taustaga ja noori, kellel on värsked ideed ning anda neile rohkem otsustusõigust ja vastutust.

Toimub müügiskooride plahvatuslik areng

Müügiskoori ehk ostu sooritamise tõenäosuse leidmise osas näeme praegu tugevat tõusutrendi ja prognoosime käesoleval aastal sellele tootele plahvatuslikku arengut. Edu kaasneb siis, kui müügiskoor juhib ettevõtte protsesse müügikõnest kuni kampaaniateni. Meie kogemus näitab seda, et Eestis inimene on kallis ja iga minut peab väärtust looma. Efektiivse tulemuse saavutamiseks tuleb tegeleda õigete klientidega.

Probleemsete klientide hulk kasvab

Kahjuks muutuvad ajad raskemaks ja probleemsete klientide hulk lähiajal kasvab. Seda suundumust kinnitavad viimaste aastate Eesti ettevõtete finantsnäitajate statistikad, kus kahjumis ettevõtete arv ja kahjumite summad üha kasvavad. Meie kogemus näitab, et sellise trendiga kaasneb peagi probleemne maksekäitumine. Enne uusi tehinguid soovitame kindlasti tutvuda oma klientide, tarnijate ja eriti püsiklientide krediidihinnangutega.

Krediidiinfo AS, Eesti suurim äriinfot pakkuv ettevõte, kannab mullu detsembrikuust alates uut ärinime Creditinfo Eesti AS ja uut korporatiivset kaubamärki Creditinfo.

Nimevahetus on seotud ettevõtte kuulumisega Creditinfo Group koosseisu alates 2016. aasta algusest, mil Islandi päritolu ja enam kui 30 riigis tegutsev kontsern omandas 100-protsendilise osaluse Eestis.

gif Company 930x140 ee

 

Toetajad

Suno 365 logo 10  

Liituge meiega sotsiaalvõrgustikes