30.03.2021 Teisipäev

Sotsiaalkindlustus amet uksi veel ei ava

Seoses sellega, et Eesti nakatumisnäitaja 100 000 elaniku kohta on jätkuvalt väga kõrge, pikendab sotsiaalkindlustusamet oma klienditeeninduste kinniolekut senise 4. aprilli asemel kuni 18. aprillini ning kliente teenindatakse vaid e-kanalites.

Sotsiaalkindlustusameti ohvriabi kriisitelefon 116 006 ja lasteabitelefon 116 111 on avatud 24 tundi ööpäevas ja seitse päeva nädalas.
Sotsiaalkindlustusameti ohvriabi kriisitelefon 116 006 ja lasteabitelefon 116 111 on avatud 24 tundi ööpäevas ja seitse päeva nädalas. Foto: sotsiaalkindlustusamet

 Kliente nõustatakse ja avaldusi võetakse vastu infotelefonil 612 1360, iseteeninduses iseteenindus.sotsiaalkindlustusamet.ee või e-posti teel See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Lisaks e-kanalitele võtab amet kontaktse teeninduse peatamise ajal puude raskusastme tuvastamise taotlusi vastu ka telefoni teel. Toetuste ja hüvitiste määramine ja maksmine jätkub tavapäraselt.

Sotsiaalkindlustusameti ohvriabi kriisitelefon 116 006 ja lasteabitelefon 116 111 on avatud 24 tundi ööpäevas ja seitse päeva nädalas.

  Sotsiaalkindlustusameti iseteenindusse saab siseneda aadressil iseteenindus.sotsiaalkindlustusamet.ee. Keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID või Smart-ID-ga. Infot teenuste ja toetuse kohta leiab ka ameti kodulehelt www.sotsiaalkindlustusamet.ee. 

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!