22.08.2018 Kolmapäev

Baltika nõukogu kiitis heaks ettevõtte lähiaastate tegevusplaani

Baltika nõukogu kiitis heaks ettevõtte lähiaastate tegevusplaani ning uue katusbrändi Vérenni turule toomise.

Baltika plaan koosneb 16 projektist, millest olulisemad keskenduvad kolmele valdkonnale – rahvusvahelistumine, digitaliseerimine ja kliendikesksus, lisaks on kavas turule tuua uus katusbränd Vérenni, teatas Baltika börsile.

Uus katusbränd seob erinevad moekollektsioonid ühtseks tervikuks, kujundab ümber lojaalsusprogrammi, reklaamikeele ning tõstab suuremasse fookusesse sotsiaalse vastutuse valdkonna. Ühtlasi pööratakse veelgi suuremat tähelepanu traditsioonilise jaekontseptsiooni sidumisele e-kaubandusega.

Esimene uue kontseptsiooniga Vérenni esinduspood avatakse selle aasta sügisel Tallinna kaubanduskeskuses T1.

Katusbrändi turule toomisega optimeeritakse senist, üheksast moe ja müügikanali brändist koosnevat portfelli. Esimesena viiakse Vérenni nime alla kokku multibrändi poed ja e-pood. Lähiaastate jooksul jääb Baltika moebrändi portfelli  mainstream-segmendi juhtivaks brändiks Vérenni, kattes ära nii tänaste Mosaici ja Bastioni lojaalsete klientide vajadused kui ka laiendades tootepakkumist uutele kliendigruppidele. Lisaks jätkatakse Montoni, Ivo Nikkolo ja Baltmani brändidega  premium-  ja  fashion-segmendis.

Rahvusvahelistumise suunal keskendutakse e-äri arendamisele ning kontsessiooni- ja frantsiisipartneritele uue koostöömudeli väljatöötamisele, mille eesmärk on pakkuda partneritele suuremat tuge kaubastamisel, laovarude juhtimisel, turundamisel ja poodide loomisel. Uue pakkumise toel väljutakse samm-sammult traditsioonilisest hulgikaubandusärist, et muuta toodete lõpptarbijani jõudmine kiiremaks. Lisaks viiakse läbi analüüs olemasolevate ja uute eksporditurgude osas, et seada sihtturud lähiaastateks.

Ärilise efektiivsuse tõstmiseks ja suurema kliendirahulolu tagamiseks on algatatud digitaliseerimise projektid nii tootearenduse, müügi, klienditeeninduse kui ka analüüsi valdkonnas.

Praegu haldab Baltika vertikaalset ärimudelit disainist müügivõrguni. Edaspidi kavatsetakse keskenduda väärtusahela osadele, mis otseselt mõjutavad kliendikogemust. Seejuures jätkatakse oma senise tugevuse – kodumaise tootmisega, mis on Baltika ja tema klientide jaoks osa ettevõtte kvaliteedimärgist. Suuremaid võimalusi nähakse lähiaastatel tootmise spetsialiseerumisel, mis võimaldab tõsta konkurentsivõimet rahvusvahelisel hanketurul. Spetsialiseerumisest tekkiv vabanev tootmismaht plaanitakse müüa välja teistele ettevõtetele.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
right banner 2024 est konference
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255