12.05.2025 Esmaspäev

E-smaspäev kogub tuure

E-smaspäevast võtab oma eripakkumistega osa üle 330 veebipoe, mis muudab selle läbi aegade kõige suuremaks Eesti veebipoodide ühiskampaaniaks.
Möödunud aastal tellisid eestlased rekordilise mahuna ainuüksi pakiautomaatidesse kokku 17 miljonit pakki, mis oli kahe miljoni paki võrra varasemast aastast suurem.
Möödunud aastal tellisid eestlased rekordilise mahuna ainuüksi pakiautomaatidesse kokku 17 miljonit pakki, mis oli kahe miljoni paki võrra varasemast aastast suurem. Foto: RUP

„Uuendasime sel aastal põhjalikult E-smaspäeva veebilehe funktsionaalsust, sealhulgas otsingumootori ülesehitust ja kategooriate järgi selekteerimise võimalust,“ ütles E-smaspäeva korraldava Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.

„Kasutaja saab nüüd mugavamalt valida mitu erinevat kategooriat ning leht kuvab nendes kategooriates olevad pakkumised. Samuti lisasime filtreerimise võimaluse ehk pakkumisi on võimalik välja võtta vastavalt soodustusele. Kuna pakkumiste arv ajas kasvab, siis on oluline, et lehel liiklev kasutaja leiab võimalikult kiirelt üles just talle sobivad pakkumised.“

Eesti e-kaubandus kasvas aastaga 18 protsenti

Eelmine E-smaspäev toimus märtsis, kui eestlased tellisid kuu kokkuvõttes pakiautomaatidesse kokku 1,52 miljonit pakki. Kasv oli aastavõrdluses 13 protsenti. „Märkimisväärse panuse andis siia just E-smaspäeva toimumine. Samuti on oluline näitaja, et märtsis telliti pakimahust ligi 72 protsenti Eesti ettevõtetest ja 28 protsenti välismaalt,“ sõnas Väät.

Möödunud aastal tellisid eestlased rekordilise mahuna ainuüksi pakiautomaatidesse kokku 17 miljonit pakki, mis oli kahe miljoni paki võrra varasemast aastast suurem. Eesti e-kaubandus saavutas mullu 5,2 miljardi euro suuruse käibe, kasvades aastaga 18 protsenti ning moodustades ligi 25 protsenti kogu kaubandusest. E-kaubandus kasvab iga-aastaselt 15–20 protsenti ning tõenäoliselt jõuab lähikümnendi jooksul 40–50 protsendini kogu kaubandusest.

Eesti E-kaubanduse Liit kontrollib kõikide E-smaspäeval osalevate e-poodide tausta ja monitoorib nende tegevust ning kampaania ametlikele nõuetele vastavust ka jooksvalt.

E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatav e-ostlemise päev, kus erinevad veebipoed teevad tarbijatele 24 tunni jooksul eripakkumisi. E-smaspäeva kampaania vältab 12. mai esimestest sekunditest kuni südaööni kella 23.59-ni. E-smaspäev toimub neli korda aastas – märtsis, mais, septembris ja novembris. Esimene E-smaspäev korraldati 2014. aastal.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255