06.09.2017 Kolmapäev

Täisteenusrent vs liising

Üha enam kogub eraisikute seas populaarsust auto täisteenusrent, mis lubab teenuse tarbijale võrreldes tavaliisinguga oluliselt rohkem mugavust, ajavõitu ja paindlikumaid lepingutingimusi, seda kõike sama raha eest, mis muidu liisinguvõtja peab ise kogu liisinguperioodi peale niikuinii lisaks kulutama.

Võtame näiteks konkreetse auto: 2017. a automaatkäigukastiga 1,5-liitrise töömahuga Opel Insignia Sports Tourer, mille “võtmed kätte” hind nii täisteenusrendi kui ka tavaliisingu puhul on 27 700€.

Mõlemal juhul on sama ka sõiduki kasutusperiood ehk 5 aastat või 60 kuud. Sellise auto puhul on kliendile tavaliisingu esimene osamakse 10% ehk 2770€ ning lepingutasu 150€. Edaspidi on liisingumakse 300€ kuus, millele lisaks veel liikluskindlustus 15,50€ ning kasko 43,50€ kuus. Selleks, et samadel alustel võrrelda, on ka täisteenusrendi näites esmane rendimakse 2770€, kuid puudub lepingutasu ning kasko- ja liikluskindlustusmakse on fikseeritud kuumakse hinna sees.

Uue autoga on liisinguvõtjal kohustus käia esinduses korralises tehnohoolduses, sealhulgas tasudes kõik hoolduskulud omast taskust (õlivahetus, õhu- ja õlifiltri vahetus, mootoriõli, pidurivedelik, süüteküünlad ja muud pisitarvikud). Täisteenusrendil on kõik hoolduskulud hinnas.

Ka talve- ja  suverehvid ja rehvide hoiustamine on liisinguvõtjale lisakulu, mis tuleb rendiperioodi jooksul omast taskust välja käia. Nii suve- kui talverehve kulub 5 aasta peale hulgaliselt (läbisõiduga 100 000 km), lisaks 1 jooks kumbagi. Täisteenusrendil on üks lisajooks korralikke suverehve ja talverehve koos rehvide hoiustamisega hinnas. Samuti jääb hinna sisse ka rehvivahetuste korraldamine.

Igapäevases aktiivses kasutuses oleval autol on mitmeid kulumatejale, mis tuleb sõiduki kasutajal jooksvalt osta ja vahetada. Normaalsest kulumisest tingitud täiendavad kulumaterjalid on näiteks sõiduki pirnid, kojamehed
(1 kmpl/a), vedelikud (jahutusvedelik ja õli), piduriklotsid ja -kettad, rooliotsad ja -vardad, puksid, salongifiltrid ja muud pisitarvikud. Täisteenusrendil on kulumaterjalid hinnas.

Liisingulepinguga antakse asendusauto vaid kaskojuhtumi ajaks, täisteenusrendiga saab klient asendusauto iga juhtumi korral (garantii, liiklusõnnetus, pikem hooldus). Lisaks on täisteenusrendil hinna sees nii lisagarantii (liisnguvõtja peab ka selle eest maksma vastavalt esinduse hinnakirjale), tehnoülevaatused kui ka vajadusel administreerimine kütuse krediitkaardiga.

Lisaboonusena on täisteenusrendi puhul võimalik saada 24/7 tasuta autoabi täisteenusrendi teeninduskeskuse numbrilt, vahet pole, kas klient on automurega Eestis või välismaal. Kiire lahendus leitakse igatahes.
Liising sellist võimalust ei paku.

Samuti on täisteenusrendi kliendil lihtne oma arvetel silma peal hoida, sest kuumakse on muutumatu kogu rendiperioodi jooksul, mis võimaldab inimesel igakuiselt sõiduki peale arvestada kindla summaga ning  ei teki eespool mainitud ühekordseid suuri väljaminekuid. Täisteenusrendimakse on ka inflatsioonikindel, liisinguvõtjale on kõik hinnad ja kulutused ajas muutuvad.

Kokkuvõtteks on täisteenusrendi lõpphind tavaliisinguga võrreldes isegi soodsam, lisaboonusena saab kasutaja rahuliku südamega autoga sõita, teades, et kõik eeltoodud kulud on fikseeritud ühte kindlasse kuumaksesse
- kogu perioodiks ja lisakulutusi rendiperioodi jooksul ei teki (välja arvatud kütus).

Mobire Eesti pakub esimesena Eestis sõidukite täisteenusrenti eraisikutele ning klientideks on ka kõik väikeettevõtted. Mobire on Rentest AS tütarettevõte, kes on turuvajadusest tulenevalt välja kasvanud eraklientidele suunatud haru. Rentest suunab enda fookuse äriklientidele, pakkudes täisteenusrenti kõigile Baltikumis müüdavatele automarkidele.

Mobire Eesti AS

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
right banner 2024 est konference