03.03.2021 Kolmapäev

Kas vaktsineerimine või vaktsiini kõrvaltoimed võisid tuua surma?

Ida-Tallinna keskhaiglas suri täna päästetöötaja, haigla ja ravimiamet uurivad, kas mehe surm võis olla seotud kahe nädala eest saadud vaktsiini või vaktsiini kõrvaltoimetega.

Mees oli päästetöötaja, keda kahe nädala eest oli vaktsineeritud AstraZeneca vaktsiiniga.
Mees oli päästetöötaja, keda kahe nädala eest oli vaktsineeritud AstraZeneca vaktsiiniga. Foto: pixabay

Ravimiameti ohutusjärelvalve büroo juhataja Maie Uusküla ütles täna ajakirjanikele, et Ida-Tallinna keskhaigla teavitas ravimiametit  39-aastase mehe surmast. Mees oli päästetöötaja, keda kahe nädala eest oli vaktsineeritud AstraZeneca vaktsiiniga.

Uusküla sõnul tekkisid mehel esmalt tekkisid mehel esmalt palavik ja peavalu, mis on tavalised AstraZeneca vaktsiini kõrvalnähud. Kümne päeva pärast  tekkisid mehel tõsisemad sümptomid ning ta viidi haiglasse. Mees suri kolmapäeval.

Uusküla sõnul uuritakse, kas mehe surmas võis olla seos vaktsineerimise või vaktsiini kõrvaltoimetega.

Analüüside andmete hindamine võtab aega, enne kui saame öelda, kas vaktsiinil võis olla mingi roll selles surmas,

ütles Uusküla.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!

Liituge meiega sotsiaalvõrgustikes