17.05.2021 Esmaspäev

Soodusmüük nõuab tähelepanu

Kauba hind on üks olulisemaid tegureid, mille järgi tarbija tehinguotsuse langetab, kirjutab tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve ameti jurist Martin Simmermann.

Soodus- ja allahindlusmüügi korraldamisel peab kaupleja lähtuma konkreetses e-kaupluses konkreetsele tootele varem kehtinud hinnast.
Soodus- ja allahindlusmüügi korraldamisel peab kaupleja lähtuma konkreetses e-kaupluses konkreetsele tootele varem kehtinud hinnast. Foto: pixabay

Kuna tarbijad ostavad suurema tõenäosusega kaupa, mille ostmisega kaasnev hinnaeelis on kaalukam, siis on tähtis, et tarbijale esitatud teave kauba hinna ja võimaliku hinnaeelise kohta oleks esitletud ausalt, selgelt ja üheselt arusaadavalt.

Seaduse järgi tohib soodustingimustel müümisel ja müügist teavitamisel sõnu soodusmüük ja allahindlus kasutada ainult juhul, kui müüakse varem samas e-kaupluses müügil olnud kaupu, soodusmüük kestab piiritletud aja ning kauba hind on tunduvalt madalam varem kehtinud tavahinnast. Juhul kui nimetatud eeldused täidetud ei ole, on tegemist ebaausa kauplemisvõtte kasutamisega.

Soodus- ja allahindlusmüügi korraldamisel peab kaupleja lähtuma konkreetses e-kaupluses konkreetsele tootele varem kehtinud hinnast. Juhul kui e-kauplus ei ole toodet...

Juurdepääs käesolevale materjalile on majandusajakirja Raamatupidamisuudised tellijatel.

Meedia

Juurdepääs käesolevale materjalile on majandusajakirja Raamatupidamisuudised tellijatel.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!