02.09.2022 Reede

A1000: allahindluse protsent näitab tegelikult juurdehindlust

A1000 Market poodide keti juhi Tarmo Lauringu sõnul on kaubandusketid viimaste kuudega tuntavalt oma juurdehindlusi tõstnud, mis annab suure osa hinnatõusust; eriti selgelt näitavad juurdehindluste suurust sooduskampaaniad, millega lubatakse 40–80-protsendilisi allahindlusi.

Sooduskampaaniate puhul peaks tarbija mõtlema, mida need tegelikult tähendavad.
Sooduskampaaniate puhul peaks tarbija mõtlema, mida need tegelikult tähendavad. Foto: pixabay

"Nii teles, raadios kui postkasti saadetakse pidevalt näiteid suurtest allahindlustest, aga kõik saavad ju aru, et tegelikult on ostukorv drastiliselt kallinenud," tõdes Lauring.

Allahindlused näitavadki tema sõnul seda, kui palju poed tegelikult hinnale otsa panevad. "Arusaadav, kui hinnatakse alla üksikud või säilivusaja lõpus tooted. Kui aga soodustus kehtib tervetele tootegruppidele – näiteks kõik mänguasjad, maiustused või...


Juurdepääs käesolevale materjalile on finants- ja õigusajakirja RUP tellijatel.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
right banner 2024 est konference
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255