SEB Panga kommunikatsioonijuht Silver Vohu ütles, et kontorite
aktiivsus on viimastel kuudel olnud tavapärasest 10% kõrgem.
"Oktoobri algusest on külastuste arv kasvanud seoses mündikampaaniaga -
SEB kliendid on toonud kodudest panka juba ligi 12 tonni münte.
Viimastel nädalatel on aktiivne olnud pensionifondide ületoomine, mille
raames on kliendid käinud aktiivselt nõustamisel," selgitas ta.
Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask teatas, et oktoober pole
laias pildis kontoritesse rahvast juurde toonud. Samas on tema sõnul
muutunud pikemaks tehingute tegemisele kuluv aeg, kuna kliendid soovivad
reeglina lisaks tehingule rääkida mõne sõna euro teemadel.
"Küll võib käimasolev mündikampaania ehk siis Eesti kroonimüntide
kokkukogumine jätta mulje klientide rohkusest kontoris, kuna aeg-ajalt
tekivad mündimasinate taha järjekorrad ja jätkuvalt on rahvarohked
pensionipäevad ning lasterahade laekumise päev. Pensionifondi vahetamise
võimalus ei ole järjekordi tekitanud," lausus ta.
Nordea Eesti pressiesindaja Jane-Liina Liiv ütles, et esialgsel
vaatlusel tuntavalt suuremaid järjekordi Nordea kontorites pole, küll
aga on seoses mündikampaaniaga aktiviseerunud tegevus
mündilugemismasinate ümber.
Sampo Panga personaal- ja jaepanganduse direktori Tõnu Vanajuure sõnul
on Sampo kontorites oktoobrikuu jooksul märgata keskmisest suuremat
klientide arvu. "Põhjused selleks on erinevad – näiteks lähenev eurole
üleminek, kus kliendid käivad pangas uurimas täpsemalt eurole
üleminekuga seonduvat, tehes kontole sularaha sissemakseid ning tuues
panka kodustest hoiupõrsastest münte," selgitas ta.
Vanajuur lisas, et vähemtähtis ei ole ka mõju kliendikülastatavuse arvu
kasvule oktoobris lõppeval panga lojaalsusprogrammi sügiskampaanial.
Pensioni teise samba liitumisperioodi lõppemisega seonduv aktiivsus on
Vanajuure sõnul võrreldav eelmiste aastate sama perioodiga.
BNS