04.08.2022 Neljapäev

Vabandage, kus mu pagas on?

Lennujaamades esinevad tõrked, lendude hilinemised ning personalipuudus mõjutab ka pagasi liikumist. Pagasi hilinemine, kaotsi minek ja kahjustumine on teemad, millega võivad lennureisijad kõige sagedamini kokku puutuda. Kust asjaajamist alustada ning millist lahendust pagasiprobleemide korral nõuda, selgitab TTJA tarbijate ja ettevõtjate nõustamise osakonna juhataja Kristina Tammaru.

Võib juhtuda, et lennufirmal ei õnnestugi reisija pagasit üles leida.
Võib juhtuda, et lennufirmal ei õnnestugi reisija pagasit üles leida. Foto: pixabay

Mida teha, kui reisija ei saa sihtjaamas oma pagasit kätte?

Kõikide pagasit puudutavate probleemide puhul on esimeseks sammuks olukord lennujaama pagasiletis (märgistatud luggage claim, lost and found, jms) fikseerida ehk koostada juhtunu kohta raport. Raporti (PIR – Property Irregularity Report) koostamine annab reisijale vajadusel õiguse esitada lennuvedajale kaebus koos hüvitise nõudega ning võimaldab koheselt alustada kadunud kohvri otsinguid. 

Pagasi hilinemine

Õigeaegselt mittesaabuv pagas tekitab olukorra, kus reisija ei saa kasutada kohvrisse jäänud...

Juurdepääs käesolevale materjalile on majandusajakirja Raamatupidamisuudised tellijatel.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!