10.03.2021 Kolmapäev

Sotsiaalkindlustusamet paneb bürood kinni

Sotsiaalkindlustusamet peatab kuuks ajaks klientide teenindamise büroodes ja jätkab teenindamist e-kanalites.

Amet jätkab teenindamist e-kanalites ja telefonitsi.
Amet jätkab teenindamist e-kanalites ja telefonitsi. Foto: pixabay

Eesti kõrge COVID-19 nakatumisnäitaja tõttu sulgeb sotsiaalkindlustusamet neljapäevast 5. aprillini kõik oma teenindusbürood, kuid jätkab klientide teenindamist e-kanalites, teatas ameti pressiesindaja kolmapäeval.

Eelmise aasta kevad, mil pidime samuti oma klienditeenindused sulgema, näitas, et meie kliendid leiavad meid ilusti üles ka e-kanalites ja ükski teenus seetõttu saamata ei jää. Teenindame ka seekord oma kliente infotelefonis, iseteeninduses, posti ja e-posti teel,

ütles ameti klienditeeninduse juhi Anu Polberg.

Ta lisas, et vastavalt vajadusele suurendab amet ka oma infotelefonide kõnede vastuvõtu võimekust.

Seni kuni kontaktne teenindus on peatatud, võtab amet puude raskusastme tuvastamise taotlusi lisaks e-kanalitele vastu ka telefoni teel.

Sotsiaalkindlustusametiga saab suhelda infotelefonil 6121 360, mis on avatud esmaspäevast reedeni kella 9-17; lehel  iseteenindus.sotsiaalkindlustusamet.ee , mis on on avatud 24/7; võimalik on kirjutada e-postile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või saata kiri postiga aadressile Paldiski mnt 80, Tallinn. Infot leiab ka ameti kodulehelt sotiaalkindlustusamet.ee.

Sotsiaalkindlustusameti ohvriabi kriisitelefon 116 006 ja lasteabitelefon 116 111 ning chatid on avatud ööpäevaringselt.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
right banner 2024 est konference