14.11.2018 Kolmapäev

Kantar Emor: Coop on tugeivaima brändi- ja turujõuga kaubanduskett

Kantar Emori toidupoekettide kasvupotentsiaali uuringust ilmnes, et suurima brändi- ja turujõuga kaubanduskett Eestis on Coop.

Coopi kõrval on suurima brändijõuga jaekett Selver, mis on ka kuvandi liider, teatas Kantar Emor.

Teised suuremad jaeketid nagu Rimi, Prisma ja Maxima järgnevad liidritele samas olulise vahega. "Kui Selveril on tänu tugevale brändijõule jätkuvalt potentsiaali turul kasvada, siis Maximal on turuosalistest suurim oht kliente kaotada," märkis Kantar Emori brändistrateegiate ekspert Kersten Jõgi.

Emori teatel on jaekettidest suurima kasvupotentsiaaliga aga Prisma, mille kuvandi põhitugevus on lai kaubavalik.

Uuringu käigus küsitles Kantar Emor rohkem kui 1000 eestimaalast vanuses 15–74 aastat ning valim elanikkonna vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring toimus septembris 2018 veebiintervjuudena.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
right banner 2024 est konference