Tallinnas ei sõltu parklate rajamine enam korterite arvust majas
Juhis jagab linna viieks tsooniks, millest igaühele kehtivad erinevad parkimiskohtade arvud, lähtudes hoone suletud brutomahust ja eelistades ühiskasutust. Erisused kehtivad rahvusvaheliste transpordisõlmede ja riigikaitseliste objektide puhul. Parkimiskohtade arvu võib vähendada näiteks hea ühistranspordi kättesaadavuse, avaliku parkimismaja läheduse või 15 minuti linna põhimõtetest lähtuva teenuste kättesaadavuse ja sotsiaalse taristu olemasolul.
Tallinna transpordiametil on õigus parkimiskohtade arvu vähendada ka liiklus- või liikuvusuuringust tulenevate põhjendatud ja argumenteeritud järelduste põhjal ning piirata parkimiskohtade arvu piirkondades, kus teede ja ristmike läbilaskvus on ammendunud. Ühiskondlike hoonete puhul on nõutav vähemalt viis parkimiskohta, millest vähemalt kaks on puudega inimese sõiduki parkimiskohad. Mitut kinnistut hõlmavate ehitiste puhul kavandatakse parkimiskohad soovituslikult ühises parklas või parkimismajas.
Uus norm ei kohaldu enne selle jõustumist kehtestatud detailplaneeringutele ega juba väljastatud projekteerimistingimustele, välja arvatud juhul, kui detailplaneering seda ette näeb.
Senine 2020. aasta parkimiskohtade arvu norm tunnistati kehtetuks.