11.05.2018 Reede

Iga seitsmes on leidnud paroolikaardile alternatiivi

Alates aasta algusest on enam kui 30 000 Swedbanki klienti võtnud paroolikaardi asemel kasutusele mõne teise autentimisvahendi, pea pooled nendest valisid Smart-ID.

Järgmisel aastal jõustuv üleeuroopaline seadusemuudatus piirab paroolikaardiga tehtavaid tehinguid oluliselt, muutes kaardi tulevikus kasutuks. Swedbanki klienditeenuste juhi Ede Raagmetsa sõnul on paroolikaardi kasutajate arv jätkuvalt murettekitavalt suur. „Ainult paroolikaarti interneti- ja mobiilipanka sisselogimiseks kasutab ligikaudu 200 000 Swedbanki klienti, kuid samas nende arv järjest väheneb,“ ütles Raagmets ning lisas, et tasub meeles pidada, et alates 1. veebruarist 2019 paroolikaarte enam kasutada ei saa.

„Julgustame kliente valima endale sobiva alternatiivi juba täna, et oleks piisavalt aega uute vahendite katsetamiseks. Kui 20 aastat tagasi oli paroolikaart uudne ja ainuke autentimisvahend, siis täna on sellel olemas päris mitu head ja kaasaegsemat alternatiivi – Smart-ID, Mobiil-ID, ID-kaart ja PIN-kalkulaator,“ rääkis Raagmets.  

Pangateenuseid kasutatakse järjest rohkem digitaalselt, mobiilipanka kasutab juba pea 270 000 Swedbanki klienti, pooled nendest logivad sisse Smart-ID-ga. „Smart-ID sobib ennekõike aktiivsele nutiseadmete kasutajale ja seda kasutab Eestis juba üle 190 000 inimese. Ka pea pooled nendest inimestest, kes alates aasta algusest leidsid paroolikaardile alternatiivi, valisid just selle lahenduse. Smart-ID on tasuta, selle saab nii iseseisvalt nutiseadmesse alla laadida kui ka vormistada pangaesinduses,“ sõnas Raagmets.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
right banner 2024 est konference