14.07.2020 Teisipäev

MTA infotelefonile helistades saab end nüüdsest Mobiil-ID ja Smart-ID-ga tuvastada

Sellest nädalast saavad inimesed MTA klienditoe infoliinile helistades maksuküsimuste kohta detailset infot mugavalt ja kiiresti, tuvastades end Mobiil-ID või Smart-ID abil.

Kliendid saavad end soovi korral tuvastada Smart-ID või Mobiil-ID abil enne kõneoote järjekorda võtmist või kõne ajal
Kliendid saavad end soovi korral tuvastada Smart-ID või Mobiil-ID abil enne kõneoote järjekorda võtmist või kõne ajal Foto: pixabay.com

Varasemalt pidi isikupõhise informatsiooni saamiseks sisse logima iseteeninduskeskkonda e-MTA või külastama MTA teenindusbürood.

Kliendid saavad end soovi korral tuvastada Smart-ID või Mobiil-ID abil enne kõneoote järjekorda võtmist või kõne ajal. Smart-ID kasutamisel küsitakse isikukoodi ja Mobiil-ID kasutamisel mobiiltelefoni numbrit ja isikukoodi.

"Isikutuvastuse teenus on osa MTA strateegiast muuta meie teenused inimeste jaoks võimalikult lihtsaks ja kergesti kättesaadavaks. Uue teenuse abil saavad meie töötajad anda tuvastatud kliendile tema kohta käivat maksusaladuse alla kuuluvat teavet, mida varem polnud võimalik teha. Näiteks, kui klient soovis teada oma teenitud aastatulu summat, pidime ta suunama e-teenindusse, kuid nüüd saab tuvastatud klient selle info kätte juba klienditoele helistades,“ ütles MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa

Täpsema informatsiooni isikutuvastuse teenuse kohta leiab MTA kodulehelt.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Liituge meiega sotsiaalvõrgustikes