04.02.2016 Neljapäev

Eesti Vabaõhumuuseum sai endale uue logo

Sihtasutus Eesti Vabaõhumuuseum esitles täna uut logo ja uuendatud visuaalset identiteeti, mis on loodud koostöös agentuuriga AdAngels ning läks maksma ligi 10 000 eurot.

Merike Langi sõnul on uues logos ühinenud nii minevik kui ka tänapäev ja suund tulevikku
Merike Langi sõnul on uues logos ühinenud nii minevik kui ka tänapäev ja suund tulevikku Foto: Eesti Vabaõhumuuseum

Sihtasutuse juhatuse liikme Merike Langi sõnul on uues logos ühinenud nii minevik kui ka tänapäev ja kindel suund tulevikku. „See kannab endas kõigi meie jaoks olulisi sõnumeid: tugineme traditsioonidele ja väärtustame kultuuripärandit, muutes neid kaasaegsele inimesele mõistetavaks ning kasutades seejuures moodsaid lahendusi ja kaasaegset tehnikat,“ ütles Lang.

„Sihtasutuse moodustamisel tekkis vajadus uue sümboolika järgi, mis sobiks nii muuseumile, kui ka endisele Ennistuskojale Kanut, mis tegeleb kultuuripärandi ennistamise ja säilitamisega. Ka muuseumile oli majakesega logo kitsaks jäänud, oleme juba ammu palju rohkemat kui arhitektuurimuuseum,“ märkis Lang.

Uue logo loomiseks korraldas sihtasutus loovagentuuridele konkursi, mille käigus esitati seitse logokavandit. Valitud kavand saavutas ülekaaluka poolehoiu kogu sihtasutuse töötajate seas. Peale põhilogo tulevad kasutusele sihtasutuse viie üksuse erilogod.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
right banner 2024 est konference
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255