11.05.2020 Esmaspäev

EAS-i toetuste e-teeninduse süsteem on ajutiselt üle koormatud

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) e-teeninduse kaudu turismiettevõtete kriisitoetuse ja väikeettevõtja kahjude hüvitamise toetuse taotluste vastuvõtt on seoses suure taotlemise mahuga ajutiselt häiritud.

EAS tegeleb probleemi lahendamisega, teatas sihtasutus.
EAS tegeleb probleemi lahendamisega, teatas sihtasutus. Foto: Pixabay

EAS tegeleb probleemi lahendamisega, teatas sihtasutus. Ettevõtjatel, kel ei õnnestu EAS-i iseteeninduskeskkonnas taotlust esitada, palub EAS digiallkirjastatud taotluse koos lisadega saata aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Vastavalt valitsuse kinnitatud määrustele menetletakse taotlusi esitamise järjekorras. EAS tagab, et seda nõuet järgitakse nii iseteeninduskeskkonnas kui ka e-postiga saadetud taotluste puhul. 

Taotluste esitamise ja toetuste täpsete tingimuste kohta leiab info EAS-i kodulehelt. 

EAS palub vabandust kõikide ettevõtjate ees, kelle taotluse esitamisel esines tehniline tõrge.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Liituge meiega sotsiaalvõrgustikes