25.09.2020 Reede

Kas sina teed oma sotsiaalmeedia kontol reklaami?

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet koostöös Turundajate Liiduga koostas juhendi sotsiaalmeedias reklaami avalikustajatele, mille eesmärk on selgitada reklaamiseaduses olevaid nõudeid ja piiranguid. Juhendist leiad vastused järgmistele küsimustele.

Sotsiaalmeediana käsitleme me erinevaid veebilehti ja äppe (näiteks Facebook, Instagram, Youtube, blogid, Twitter, TikTok jne), mis võimaldavad isikutel luua ja vahendada erinevat laadi sisu või osaleda sotsiaalses läbikäimises teiste inimestega.
Sotsiaalmeediana käsitleme me erinevaid veebilehti ja äppe (näiteks Facebook, Instagram, Youtube, blogid, Twitter, TikTok jne), mis võimaldavad isikutel luua ja vahendada erinevat laadi sisu või osaleda sotsiaalses läbikäimises teiste inimestega. Foto: pixabay
  • Mis on reklaam?
  • Kas Sina teed reklaami?
  • Millised on nõuded reklaamile?

Reklaam peab olema muust teabest selgelt eristatav, mistõttu tuleb reklaam märgistada. Seadus ei määratle täpseid nõudeid, kuidas reklaam märgistada tuleb. Juhend annab sotsiaalmeedias reklaami avalikustajatele asjakohase mõtte märgistada reklaampostitused teemaviitega #reklaam.

Samuti peab reklaam sisaldama reklaami tellija nime, tema registreerimisel oleva või registreeritud Eesti või Euroopa Ühenduse kaubamärki või domeeninime, kui reklaamil on tellija.

Juhendi leiab SIIT.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!