07.03.2019 Neljapäev

Kuidas oma õnnelikkuse tunnet hoida ja suurendada?

Piret Bristol, psühholoog ja coach.
Piret Bristol, psühholoog ja coach. Bristol OÜ

Nüüdisaegne teadus õnnelik olemisest toob esile üksikasju, mis mõjutavad inimeste õnnetunnet ja seeläbi igapäevase eluga hakkamasaamist. Tähtis on saada kehasse piisavalt endorfiini.

Kes on loomu poolest optimistid, tulevad pimedast ajast kergemini läbi, pessimistidel on vaja tõsisemalt enda turgutamisega tegeleda. Sestap mõned teadlaste ideed proovimiseks.

Seitse minutit liikumist päevas muudab asja

Teadlased väidavad, et juba 7 minutit liikumist päevas muudab su õnnelikumaks, eriti siis, kui teed seda värskes õhus ja looduses. Selle teadmise peale ei saa keegi öelda, et tal pole aega või võimalusi trenni teha. Liikumisel on ääretult suur roll meie enesetunde tõstmisel ja nagu viimastel aastatel tõestatud ka depressiooni ravimisel.

Shawn Achor kirjeldab oma raamatus „Õnnelikkuse eelised” uuringut, mille käigus raviti depressioonis patsiente kolmel viisil: üks grupp võttis ainult ravimeid, teine võttis

Juurdepääs käesolevale materjalile on majandusajakirja Raamatupidamisuudised tellijatel.

Vormista tellimus!

Raamatupidamisuudiste tellimus sisaldab:

  • Reklaamivaba paberajakirja
  • Ligipääsu "Meistri eri" artiklitele
  • E-arvete koostajat
  • Elektroonilisel kujul trükiajakirja
  • E-konsultatsioone
  • Blankette ja dokumentide näidiseid

Toetajad

Uku tarkvara IKS logo 1

Liituge meiega sotsiaalvõrgustikes