04.06.2012 Esmaspäev

Korrektset infot peavad ostjatele andma ka hooajateenindajad

Ajutise tööjõu ja püsipersonali koolitamiseks saab kasutada tarbijakaitseameti õpetlikke videoid ja spetsiaalselt teenindajatele mõeldud meelespead.  Äsja valmis ka ettevõtjatele suunatud põhjalik juhend „Pretensiooni esitamine ja garantii ning kaebuse lahendamine“. Juhendiga saab tutvuda siin.

Pretensiooni esitamise õigus on tarbija üks põhiõigustest ja selle järgi võib tarbija kauba puuduse ilmnemisel poe poole pöörduda kahe aasta jooksul. Kauplejal on kohustus defektiga toode parandada või asendada.

Tarbijakaitseamet

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
right banner 2024 est konference
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255