19.02.2013 Teisipäev

Ferrari tõusis maailma tugevaimaks brändiks

Londoni hinnatud turu-uuringu- ja konsultatsioonifirma Brand Finance on tõstnud Itaalia sportautomargi Ferrari maailma tugevaimaks brändiks Apple'i ees, vahendab BNS  Kauppalehtis ilmunut.

Fiatile kuuluv Ferrari müüb aastas 8000 autot. Eelmisel aastal kasvas müük kuus protsenti. Jaanuaris tutvustas firma oma uut, 900-hobujõulist hübriidautot F12 Berlinetta.

Firmadest järgnesid Ferrarile Apple, Samsung, Google, Coca-Cola, PwC ja Hermès.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
right banner 2024 est konference
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255