12.11.2010 Reede

Maksuamet tõhustab oma teeninduskeskkonda

Võrreldes tänavuse ja eelmise aasta 10 kuu tulemusi on kliendikülastuste arv kahanenud üle 19 %. Kõige suurem langus on olnud MTA Haapsalu teeninduskohas - suisa üle 32 %. Tallinnas on võrreldaval perioodil ametit külastanud ligi 26 500 inimest vähem, mis tähendab, et iga päev käib klienditeeninduses 123 maksumaksjat vähem.

Kliendikülastuste vähenemise põhjus on teenuste hea kättesaadavus e-maksuametis/e-tollis. Info saamisel on suureks abiks ka MTA kodulehekülg.

Samas on maksuhaldur loonud klientide paremaks teenindamiseks kõigisse teeninduskohtadesse võimaluse, et kohapeal saab kõiki riiklikke makse (näiteks maamaks, sotsiaalmaks, tulumaks), samuti maksuvõlalt arvestatud intress ja muud rahalised kohustused tasuda või teha vastav ettemaks deebetkaardiga. Küll tasub aga meeles pidada, et deebetkaardiga tasudes lisandub maksetele teenustasu iga makse eest: Swedbanki kliendile on see 3 krooni, SEB panga kliendile 9 , Sampo panga kliendile 26 ja Nordea panga kliendile 29 krooni. Endiselt saab neis teeninduskohtades, kus asuvad kassad, teha lisaks ka sularaha makseid.

Missuguseid teenuseid kliendid veel soovivad ja kas olemasolevad on piisavalt selged ning lihtsad, selle kohta on maksuhaldur loonud arvamuste, ettepanekute, kiituste, kaebuste avaldamise tagasiside vormid kodulehele eesti keeles: www.emta.ee/tagasiside.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!