18.10.2019 Reede

Maksuhalduri uus iseteeninduskeskkond

Ettevõtjatel on uue e-teenuse abil võimalik kiirelt ja lihtsalt kontrollida ka tehingupartneri tausta ning seeläbi veenduda tehingupartneri usaldusväärsuses.
Triin Küngas, Maksu- ja Tolliameti e-büroo teenusejuht ja  Anne Leisner, Maksu- ja Tolliameti e-büroo juhte
Triin Küngas, Maksu- ja Tolliameti e-büroo teenusejuht ja Anne Leisner, Maksu- ja Tolliameti e-büroo juhte Foto: erakogu

Maksu- ja Tolliameti uue iseteeninduskeskkonna e-MTA loomise teekond algas 2017. aasta jaanuaris analüüsiga ning on nüüdseks jõudnud oma eesmärgi ehk kliendi töölaua valmimiseni. Alates jooksva aasta septembrist  on nüüdisaegse kujunduse ja struktuuriga ning mitmeid uusi kasutusvõimalusi pakkuv e-MTA kõigile kasutamiseks avatud.

Lihtsad ja mugavad teenused

Uus iseteeninduskeskkond pakub lihtsaid ja mugavaid teenuseid, on loodud klientide vajadusi arvestades ning järgib ühtseid kasutajakogemuse põhimõtteid. Kõik teenused on kasutatavad nutiseadmetes ning kättesaadavad kolmes keeles: ­eesti, vene ja inglise.

E-MTA on uuendatud kujunduse ja struktuuriga iseteeninduskeskkond, mis pakub nii erakliendile kui ka professionaalsele kasutajale kiire ülevaate tema enda või esindatavate maksu- ja...

Juurdepääs käesolevale materjalile on majandusajakirja Raamatupidamisuudised tellijatel.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Liituge meiega sotsiaalvõrgustikes