20.05.2020 Kolmapäev

Laim kui firma moraalne kahju

Valeväited. Alusetu mustamine. Kiusamine. Ahistamine. Need probleemid pole (enam) vaid inimestel, üha enam firmasid ehk juriidilisi isikuid puutub selle negatiivsusega kokku. Mida saab firma teha, kui on sattunud alusetu mustamise või kiusamise ohvriks?

Robert Sarv, vandeadvokaat, advokaadibüroo EMERALDLEGAL, Kaspar Kaljurand, jurist, advokaadibüroo EMERALDLEGAL
Robert Sarv, vandeadvokaat, advokaadibüroo EMERALDLEGAL, Kaspar Kaljurand, jurist, advokaadibüroo EMERALDLEGAL Foto: erakogu

Maine ja tootemark

Maine ja tootemark vastavad kiiresti küsimusele kes/mis see on?. Vastus määrab ära ka klientide suhtumise ja käitumise, mis aga kõige olulisem – ostuotsuse tegemise. Kui suurema käibe või tuntuma kaubamärgiga firmat ei pruugi laim või ahistamine palju mõjutada, siis eriti suurt kahju võib see tekitada väiksematele firmadele. Üks „kampaania“ ja oledki mängust väljas.

Mainet ja brändi mõjutavad tajuvead, mille üheks allikaks on kellegi kohta levitatud valeväited või ebakohased hinnangud.

Eriti tugevalt mõjutab negatiivse kuvandi teket teiste poolt edastatud sõnum või massiline laimu levimine.

Esimese allika tõlgendus

Kommunikatsiooniteoorias on leidnud...

Juurdepääs käesolevale materjalile on majandusajakirja Raamatupidamisuudised tellijatel.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Liituge meiega sotsiaalvõrgustikes