18.02.2020 Teisipäev

Kohusetundlikkuse äratamine

Andes kellelegi kohustuse, ei pane see veel kohustuse saajat kohustust tundma, kirjutab Fontese coach, koolitaja, superviisor Juta Palmeri.
Eesmärgi püstitamine on võtmeteema.
Eesmärgi püstitamine on võtmeteema. Foto: Unsplash

Tänapäeval kuuleb üha sagedamini nii töö kui ka kooli kontekstis, et noored on kohusetundetud. Tuntakse muret, et värskelt tööturule sisenenud noored ei pea kinni tähtaegadest, ei suuda pikaaegselt organisatsiooni käekäiku ega ka iseenda arengusse panustada ega ole piisavalt pühendunud tulemuste saavutamisele. Tihtipeale leiame sõna „kohusetundlik” ka töökuulutustest ootusena kandidaadile. Kuna sõnad on ainult tähtede kombinatsioon, millele me ise tähenduse anname, uurime kõigepealt, mida me enamasti sõna „kohusetunne” all mõistame. Esmalt soovitame aga kõigil mõelda, kuidas te teate, et keegi – töötaja, õpilane, meeskonnakaaslane – ei ole käitunud kohusetundlikult? Mille põhjal te väidate, et te ise olete täitnud oma ülesandeid kohusetundlikult?

Kohusetunne kui ülesande täitja...

Juurdepääs käesolevale materjalile on majandusajakirja Raamatupidamisuudised tellijatel.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Liituge meiega sotsiaalvõrgustikes