15.04.2020 Kolmapäev

Laim kui firma moraalne kahju

Valeväited. Alusetu mustamine. Kiusamine. Ahistamine. Need probleemid pole (enam) vaid inimestel, üha enam firmasid ehk juriidilisi isikuid puutub selle negatiivsusega kokku. Mida saab firma teha, kui on sattunud alusetu mustamise või kiusamise ohvriks?

Robert Sarv, vandeadvokaat, Advokaadibüroo EMERALDLEGAL, Kaspar Kaljurand, jurist, Advokaadibüroo EMERALDLEGAL
Robert Sarv, vandeadvokaat, Advokaadibüroo EMERALDLEGAL, Kaspar Kaljurand, jurist, Advokaadibüroo EMERALDLEGAL Foto: Erakogu

Maine ja tootemark vastavad kiiresti küsimusele kes/mis see on?. Vastus määrab ära ka klientide suhtumise ja käitumise, mis aga kõige olulisem – ostuotsuse tegemise. Kui suurema käibe või tuntuma kaubamärgiga firmat ei pruugi laim või ahistamine palju mõjutada, siis eriti suurt kahju võib see tekitada väiksematele firmadele. Üks „kampaania“ ja oledki mängust väljas.

Täismahus artiklit saate lugeda Raamatupidamisuudiste värskest märtsinumbrist (nr 2, 2020). Kui te ei ole veel jõudnud tellida ajakirja Raamatupidamisuudised, saate seda teha siit. Ajakiri Raamatupidamisuudised on nii raamatupidaja ja pearaamatupidaja kui ka firmajuhi ja finantsjuhi asendamatu abimees. Ajakirjast leiate Eesti parimate spetsialistide teadmistele ja kogemustele tuginevat lugemisvara kõige olulisematel ja aktuaalsematel teemadel. Ajakiri on reklaamivaba.

Liituge meiega sotsiaalvõrgustikes