28.06.2011 Teisipäev

Raamatupidaja töö üleandmine Esile tõstetud

Eelmine raamatupidaja tegi korteriühistu raamatupidamises vigu, ei andnud üle dokumente, maksud ei vasta maksudeklaratsioonile, osaliselt on puudu analüütiline ülevaade, ei ole võimalik toetuda aastaaruande saldole. Kas võib reguleerida saldot remondifondi abil? Kuigi ma saan aru, et ka see pole õige. Kuidas toimida sellises olukorras?

Vastab Aleksei Kuznetsov, Donoway Assurance auditi projektide juht

VASTUS:

Teie küsimus puudutab pigem juriidilist kui finantsvaldkonda ehk raamatupidamise valdkonda. Korteriühistuseaduses on selgelt määratletud kulude liigid (§ 15 lg 1 «Majandamiskulud») ning nende kulude sihtotstarbekus. Teie pakutud lahendus ei ole korrektne. Selle probleemi lahendamine kuulub ühistu juhatuse kui raamatupidamise korraldamise ja pidamise eest vastutava isiku kompetentsi.

Aleksei Kuznetsov,
auditi projektide juht
Donoway Assurance LTD
Member Crowe Horwath International

 

Jäta kommentaar

Veendu, et kõik kohustuslik (*) info oleks sisestatud. HTML-i kasutamine pole lubatud.


Liituge meiega sotsiaalvõrgustikes