TTJA on viimaste aastate jooksul saanud Tapeter kohta ligi 30 kaebust. Lisaks Eesti tarbijatele on kaebusi või selgitustaotlusi laekunud Soomest, Lätist, Leedust, Poolast, Maltast, Hollandist, Slovakkiast, Prantsusmaalt ja Hispaaniast. Ettevõte ei ole täitnud tarbijavaidluste komisjoni otsuseid ning on kantud komisjoni otsuseid mittetäitnud ettevõtjate nimekirja.
TTJA Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuse valdkonnajuhi Heldin Malmeti sõnul müüb OÜ Tapeter veebileheküljel https://tapeter.eu/ eksklusiivseid ning võrdlemisi kalleid tapeete.
"Ettevõtte vastu suunatud kaebused on suuresti sarnase mustriga: klient tellib kauba ning tasub toodete eest, misjärel lubab müüja tooted tarnida 10-20 päeva jooksul, kuid tarne hilineb. Pärast täiendava tähtaja andmist taganeb ostja lepingust ning soovib makstud raha tagasi saada. Kuigi müüja lubab makstud raha tagastada, siis ta ei tee seda,“ ütles Malmet.
Mõningatel juhtudel tarnib müüja tellimuse vaid osaliselt. „Teatud kaebuste puhul on Tapeter OÜ väitnud, et ostjatele on raha tagasi makstud. Samas ei ole ettevõte nõustunud edastama makset tõendavat dokumenti või muid tõendeid, mis näitaksid, et raha on tagasi makstud,“ lisas Malmet.
TTJA soovitab tarbijatel teadvustada kauplejaga tekkinud probleeme ja kaaluda igakülgselt riske enne Tapeter OÜ-lt tellimuse tegemist.