Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes eelmise aasta märtsiga võrreldes 9 protsenti. Müügitulu suurenes enamikul tegevusaladel, vaid posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes oli müügitulu väiksem kui eelmise aasta märtsis, teatas statistikaamet.
Enim suurenes müügitulu kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi ehk kioskites, turgudel ja otsemüügis, kus müük kasvas aastaga 17 protsenti. Müügitulu suurenes 15 protsenti ka tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes. Majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes kasvas müük 13 protsenti ning muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ning nende lisaseadmete, raamatute, sporditarvete, mängude, mänguasjade ja muuga kasvas müügitulu 11 protsenti.
Toidukaupade kauplustes suurenes müügitulu eelmise aasta märtsiga võrreldes 1 protsent ning mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügitulu 7 protsenti.
Võrreldes eelmise kuuga suurenes märtsis jaekaubandusettevõtete müügitulu 14 protsenti. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal oli kasv 1 protsent. 2019. aasta esimese kolme kuuga suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes 5 protsenti.